Een team dat kampioen wordt, dat moet gevierd worden  zo vinden we dat ook binnen onze vereniging.

Hiervoor willen we dat het onderstaand protocol gevolgd wordt.

Op het moment dat een team kans maakt om kampioen  te worden dient de trainer/coach dit te melden bij het bestuur met de volgende gegevens:

1- De datum van de wedstrijd, 2- De plaats waar de wedstrijd plaats vind. 3- Het aantal leden uit het team incl. trainers/coach.

Het bestuur streeft ernaar om  zeker met 1, liefst  meerdere personen aanwezig te zijn. Verder dient de trainer/coach het volgende te regelen: 1- Afspreken wie er foto’s maakt tijdens de wedstrijd.

2- Alle ouders/verzorgers uitnodigen, teamsponsor  uitnodigen indien aanwezig  . 3- Teamcontactpersonen op de hoogte brengen , zij zullen dit doormailen naar de teams.

Zeker bij thuiswedstrijden is het leuk om veel publiek te hebben.

E – F – en D jeugd

Voor deze jeugdteams is er een attentie   vanuit het bestuur, na het behalen van het kampioenschap mag het team  met de coach en trainer gaan eten bij piet friet. Dit wordt geregeld door de coach/trainer en hier staat een bedrag voor van ong. € 50.00 dit is ook afhankelijk van de grote van het team, € 5.00 p.p.

Vanaf de C- jeugd t/m de seniorenteams:

Het bestuur zorgt ervoor dat alle leden een bloemetje krijgen en voor het hele team een envelop met daarin een bijdrage voor een feestje wat ze zelf in mogen vullen.

Jeugdteams, € 50.00 Seniorenteams, € 75.00 Na afloop van het kampioenschap willen we dat er een verslag aangeleverd wordt bij de redactie van het clubblad en website  , hierbij ook foto’s toevoegen.

Verder een verslag aanleveren bij het bestuurslid PR, zodat het doorgestuurd kan worden naar het weekblad van Deurne.

Natuurlijk is er voor de teams die kampioen worden de mogelijkheid om zelf nog een extra feestje te houden, dit  wordt dan door het team zelf geregeld. Er kunnen uitzonderingen zijn bij bepaalde kampioenschappen, dit gaat eerst in overleg met het bestuur.